Alla inlägg den 8 april 2008

Av Jon Rahman - 8 april 2008 08:39

Igår så låg man och pratade med älskling lite för länge tror jag :) det drabbade både hon och mig, resultatet av det blev att jag missade bussen idag och hon nästan somnade på tangentbordet när hon skulle träna teori igår, uppskrivning för älsk idag :) hon har nog redan börjat och jag vet att hon klarar det;) ska nog försöka dona klart nu så jag hinner till skolan, men det kommer väl mer blogg senare :)


Update :>

Precis kommit hem från skolan kan man säga, satt mig vid datorn och här är jag. Var på skolan idag (H) wohooo.. nee.. men var iaf inte så trött som jag brukar vara, kanske för att jag sov på bussen? hmm :)  gumman ringde mig efter hon gjort uppskrivningen och precis som jag sa SHE DID IT!  BIG UP FOR MY GIRL! :) så nu är det väl bara för mig att sätta mig vid teori och träna träna träna :) har teoriprov på fredag och nu jävlar ska jag klara det:) får se  om det blir en update later;) hoolllaaa aat mee!








En ny dag med nya äventyr.

Presentation

Omröstning

Är blogg något för mig?
 Absolut, du är som gjord för det.
 Hell no..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards